Lipsa vitaminelor pentru durerile articulare. Deficitul de vitamina B12: cauze, riscuri si simptome


Iată care sunt noile descoperiri Lipsa vitaminelor pentru durerile articulare acestei vitamine dă dureri puternice de spate și de articulații.

Cel mai puternic anti-inflamator si antioxidant natural !!!

Durerile puternice de spate și de articulații pot fi cauzate de o simplă deficienţă a unei singure vitamine, scrie healthyfoodhouse. Vitamina D nu este o vitamină, ci este mai degrabă asemenea unui hormon.

lipsa vitaminelor pentru durerile articulare

În loc să fie produsă de tiroidă, ea este produsă de piele, când este expusă la soare. Ea este necesară pentru numeroase procese în organism. Cortizolul are nevoie de cantităţi mari de vitamina D pentru a fi produs.

lipsa vitaminelor pentru durerile articulare

Cantităţi insuficiente de cortizol produc durere şi inflamare a articulaţiilor. De aceea este nevoie de cure de cortizon pentru a alina durerea.

lipsa vitaminelor pentru durerile articulare

Durerea de spate are legătură cu lipsa de vitamina D  şi cu deficienţele de vitamina B12, B5 şi B6. Durerile de cap apar la persoanele cu lipsă de vitamina D pentru că acestea dorm prost şi suferă de depresie. Lipsa de somn, asociată cu durerea provocate de lipsa vitaminei D contribuie la durerile de cap. Profesor doctor Doina Catrinoiu, diabetolog și nutriționist, de la Universitatea Ovidius Constanța, ne-a vorbit despre simptomele lipsei de vitamina D din organism, dar și cum putem evita o asemenea lipsă.

lipsa vitaminelor pentru durerile articulare

Lipsa acestei vitamine dă dureri puternice de spate și de articulații Așadar, cum știm că nu avem suficientă vitamina D în organism? Care sunt simptomele?

E doar o vitamină, dar lipsa acesteia provoacă dureri de cap, de articulaţii şi de spate 13 Sep Durerile de cap recurente sunt greu de gestionat. Ele pot provoca anulări ale unor planuri sau o zi de muncă mizerabilă, pentru că nu te poţi uita la computer sau chiar nu poţi suporta lumina, din cauza lor. Durerile de spate şi de articulaţii însă te pot aduce în situaţii şi mai complicate, împiedicându-te să te deplasezi pentru perioade mai mari de timp. Toate aceste probleme pot fi cauzate de o simplă deficienţă a unei singure vitamine, scrie healthyfoodhouse.

Cum ne putem adapta alimentația pentru a beneficia de efectele vitaminei D, pentru a avea toată viața o osatură rezistentă?

În general, există un deficit de vitamina D în rândul populației, din cauza alimentației.

lipsa vitaminelor pentru durerile articulare

Surse de vitamina D Românii mănâncă foarte puțin pește. Cea mai importantă sursă de vitamina D este peștele gras — somonul de exemplu deși orice tip de pește conține vitamina D. Alte alimente care ne pot ajuta în acumularea de vitamina D sunt carnea de vită, brânzeturile, gălbenușul de ou.

  • Pastile cu acid hialuronic si colagen
  • Remedii eficiente pentru durerea articulațiilor genunchiului

Oricum, sursa cea mai importantă și care absoarbe cel mai bine calciul este peștele gras, ficatul de pește. Peștele gras este foarte bun, bogat în radicali liberi, o sursă foarte importantă și foarte sănătoasă pentru organism.

Ar trebui o educare mai clară a populației în ceea ce privește consumul de pește. Doina Catrinoiu.

Care sunt simptomele neurologice ale deficitului de vitamina B12? Deficitul de vitamina B cauze, riscuri si simptome Deficitul de vitamine - avitaminoza Deficitul durerea articulară și genunchiul vitamina B12 duce la depresie?