Alimentatie articulatii sanatoase


  • Dieta potrivită persoanelor cu tiroidectomie şi afecţiuni tiroidiene Surse: Artroza Artroza mai este alimente din artroza articulațiilor si osteoartrita, fiind cea mai frecvent intalnita forma de artrita.
  • Luxația șoldului în tratamentul adulților

Google Plus O durere de articulații este un obstacol în desfășurarea activităților noastre cotidiene. Pe lângă recomandările medicului de familie, trebuie să apelăm și la soluții naturale prin care să ameliorăm disconfortul.

alimentatie articulatii sanatoase

Specialiștii spun că în astfel de situații trebuie să alegem acele alimente care să nu întrețină inflamația cronică. Alimentele cu proprietăți antiinflamatoare trebuie să asigure organismului vitamine, minerale, fibre alimentare și Omega: Omega 3, Omega 6 și Omega 9. De aceea, din hrana cotidiană a acestor bolnavi nu trebuie să lipsească alimentele care să le îmbunătățească starea de sănătate.

alimentatie articulatii sanatoase

Peștele gras combate inflamațiile articulare Persoanele care consumă de trei ori pe săptămână pește gras: sardine, macrou, ton, bogate în Omega 3, țin în frâu durerile articulare.

Mai mult, aportul de pește, scade și riscul de afecțiuni cardiovasuculare și îmblânzește crizele de artrită.

alimentatie articulatii sanatoase

Citricele, antioxidante prețioase Mai ales în sezonul rece, curele cu citrice, portocale, lămâigrapfruit, ananas, pomeloatât de bogate în vitamina Csunt salvatoare pentru persoanele cu probleme articulare. Recunoscute pentru proprietățile antioxidante, stimulând și producția de colagen în acelați timp, citricele ameliorează durerile articulare și întăresc sistemul imunitar.

5 Alimente Care Te Scapa de Durerile Articulare

Uleiul din sâmburi de strugure să nu lipsească din dietă Datorită conținutului mare de vitamine E și Fde minerale cupru și zinc, mai ales alimentatie articulatii sanatoase de acizi grași: Omega 3, Omega 6 și Omega 9, uleiul obținut din sâmburi de strugure este un tonic excelent pentru articulații.

Persoanele care sunt diagnosticate de medicul de familie cu inflamații cronice trebuie să deguste zi de zi sâmburi de nuci atât de sănătoase și de gustoase.

alimentatie articulatii sanatoase

Ceapa și usturoiul, antiinflamatoare la îndemână Alimentatie articulatii sanatoase ceapa, și usturoiul conțin în compoziție renumita substanță antiinflamatorie, alicina. Împreună cu acidul lipoic, alicina stimulează reconstrucția fibrelor de colagen deteriorate în articulații.

alimentatie articulatii sanatoase

Când convalescenții sunt hrăniți cu supă de oase, pentru a se revigora mai repede după boală și după intervențiile chirurgicale, nici zgârciurile, bogate în colagen, nu trebuie aruncate.